30 березня – 03 квітня
Українська мова
Впр211 (розвиток мовлення) скласти речення, використовуючи малюнки;
Впр.213,216, 217 за завданнями вправи;
С. 85 вивчити правило( питальні речення)
Математика
№727,731,743 розв. приклади;
№729, 730, 733 розв. задачі;
№742, 755 за завданнями підручника;
Вивчити таблиці множення та ділення на 9
Читання
С.124-125 читати, відповідати на запитання;
С. 126-127 виразне читання віршів;
С. 127-128 « Великдень» переказати прочитане
Я досліджую світ
§ 72,73,74 опрацювати
Інформатика
Тема: «Як план та інструкція впливають на виконання завдання?». Опрацювати відкриття 26, виконати завдання 2 на ст. 110.
06.04. – 10.04.
Українська мова
Впр218,219,220 (за завданнями вправи);
С. 86 вивчити правило( спонукальні речення)
Математика
№741(усно),742,743 розв’язати приклади;
№745,748 розв’язати задачі;
№ 744 за завданнями підручника;
С. 117 вивчити правило на знаходження невідомого множника.
Вивчити таблиці множення та ділення на 9
Читання
С.124-125 переказати казку за поданим планом;
С. 129-130 «літературні казки» опрацювати
С. 130- 131 «Лисичка і рак» виразно читати.
Я досліджую світ
§ 76, 77,78 опрацювати
Інформатика
Тема: «Як скласти алгоритм?». Опрацювати відкриття 27, за кодом на ст.113 скласти пазл за планом, виконати завдання 3 на ст. 114.
13 квітня – 17 квітня
Українська мова
Вправи 224, 225 (за завданнями вправ ); скласти 3 питальні речення до малюнка с.88 ;
Вправи 226, 227 (виконати завдання до вправ ).
Математика
№749, 750, 751 756 (усно),757,761 розв’язати приклади;
№752, 753,759, 762 розв’язати задачі;
Повторити усі табличні випадки на множення і ділення;
С. 119 вивчити правило на знаходження невідомих діленого та дільника.
Читання
С.131-132 переказати казку докладно, дібрати свій заголовок до казки;
С. 133-134 виразне читання оповідання « Далекий голос зозулі»;
С. 134- 136 «Іди,іди, дощику» виразно читати.
Я досліджую світ
§ 79, 80, 81 опрацювати, працювати в робочому зошиті с. 28-30.
Інформатика
Тема: «Чи є виконавці в комп’ютерних програмах?». Опрацювати відкриття 28, виконати завдання 1на ст. 117.
21 квітня – 24 квітня
Українська мова
Ідеї для « письменників». Склади й запиши записку, SMS своїм близьким, друзям про події, які сталися з тобою. (Можна виконати у щоденнику вражень).
Вправи 228, 229, 230 (виконати завдання до вправ ).
Математика
№764, 763 (усно), с.121 вивчити правило,765,767,769 розв’язати приклади;
№766,771 розв’язати задачі;
Повторити усі табличні випадки на множення і ділення;
№772, 773 (усно), с.122 вивчити властивості множення з нулем. №774,777.
Читання
Читання за власним вибором (20-30 хвилин кожного дня) з домашньої бібліотеки, ведення читацького щоденника.
Я досліджую світ
§82, 83, 84 опрацювати, працювати в робочому зошиті с. 31-34.
Інформатика
Тема: «Як передбачити результат виконання алгоритму?». Опрацювати відкриття 29, виконати завдання 1, 2на ст. 120-121.
27 – 30 квітня
Українська мова
Складання речень за малюнками. Вправи 234, 235,236.
Вправи 237,238 (виконати завдання до вправ ).
Математика
№776,775,778, с.122 вивчити правила (властивості множеня на нуль, множення нуля на число), 781 розв’язати приклади;
№783,788 розв’язати задачі;
№ 793,794 (усно),795,796.
Читання
С.138-139 виразне читання віршів.
Мої навчальні досягнення.С.140-141 виконати завдання.
Я досліджую світ
§85. 86, 87 опрацювати, працювати в робочому зошиті с. 35-38.
Інформатика
Тема: «Як створити власного виконавця алгоритму?». Опрацювати відкриття 30, виконати завдання 1на ст. 124.
04 – 08 травня
Українська мова
Ідеї для « письменників» Вправи 239 (скласти і записати продовження казки).
Вправи 241,242,243 (виконати завдання до вправ ) ,с. 95 правило вивчити.
Математика
Повторення вивченого в 2 класі, №800,801,802 (усно);
№804,805,811,812 розв’язати задачі;
№ 803,805,810,813 (обчислити вирази).
Читання
С.139 виразне читання тексту «Ромашка».
Читання дитячої літератури.
Я досліджую світ
§88-89, 90, 91 опрацювати, працювати в робочому зошиті с. 39-41.