2 КЛАС

30 березня – 03 квітня

Українська мова

Впр211 (розвиток мовлення) скласти речення, використовуючи малюнки;

Впр.213,216, 217 за завданнями вправи;

С. 85 вивчити правило( питальні речення)

Математика

№727,731,743 розв. приклади;

№729, 730, 733 розв. задачі;

№742, 755 за завданнями підручника;

Вивчити таблиці множення та ділення на 9

Читання

С.124-125 читати, відповідати на запитання;

С. 126-127 виразне читання віршів;

С. 127-128 « Великдень» переказати прочитане

Я досліджую світ

§ 72,73,74 опрацювати

Інформатика

Тема: «Як план та інструкція впливають на виконання завдання?». Опрацювати відкриття 26, виконати завдання 2 на ст. 110.

06.04. – 10.04.

Українська мова

Впр218,219,220 (за завданнями вправи);

С. 86 вивчити правило( спонукальні речення)

Математика

№741(усно),742,743 розв’язати приклади;

№745,748 розв’язати задачі;

№ 744 за завданнями підручника;

С. 117 вивчити правило на знаходження невідомого множника.

Вивчити таблиці множення та ділення на 9

Читання

С.124-125 переказати казку за поданим планом;

С. 129-130 «літературні казки» опрацювати

С. 130- 131 «Лисичка і рак» виразно читати.

Я досліджую світ

§ 76, 77,78 опрацювати

Інформатика

Тема: «Як скласти алгоритм?». Опрацювати відкриття 27, за кодом  на ст.113 скласти пазл за планом, виконати завдання 3  на ст. 114.

13 квітня – 17 квітня

Українська мова

Вправи 224, 225 (за завданнями вправ ); скласти 3 питальні речення до малюнка с.88 ;

Вправи 226, 227 (виконати завдання до вправ ).

Математика

№749, 750, 751 756 (усно),757,761 розв’язати приклади;

№752, 753,759, 762 розв’язати задачі;

Повторити усі табличні випадки на множення і ділення;

С. 119 вивчити правило на знаходження невідомих діленого та дільника.

Читання

С.131-132 переказати казку докладно, дібрати свій заголовок до казки;

С. 133-134 виразне читання оповідання « Далекий голос зозулі»;

С. 134- 136  «Іди,іди, дощику» виразно читати.

Я досліджую світ

§ 79, 80, 81 опрацювати, працювати в робочому зошиті с. 28-30.

Інформатика

Тема: «Чи є виконавці в комп’ютерних програмах?». Опрацювати відкриття 28, виконати завдання 1на ст. 117.

21 квітня – 24 квітня

Українська мова

Ідеї для « письменників». Склади й запиши записку, SMS своїм близьким, друзям про події, які сталися з тобою. (Можна виконати у щоденнику вражень).

Вправи 228, 229, 230 (виконати завдання до вправ ).

Математика

№764, 763 (усно), с.121 вивчити правило,765,767,769 розв’язати приклади;

№766,771 розв’язати задачі;

Повторити усі табличні випадки на множення і ділення;

№772, 773 (усно), с.122 вивчити властивості множення з нулем. №774,777.

Читання

Читання за власним вибором (20-30 хвилин кожного дня) з домашньої бібліотеки, ведення читацького щоденника.

Я досліджую світ

§82, 83, 84 опрацювати, працювати в робочому зошиті с. 31-34.

Інформатика

Тема: «Як  передбачити результат виконання алгоритму?». Опрацювати відкриття 29, виконати завдання 1, 2на ст. 120-121.

27 – 30 квітня

Українська мова

Складання речень за малюнками. Вправи 234, 235,236.

Вправи 237,238 (виконати завдання до вправ ).

Математика

№776,775,778, с.122 вивчити правила (властивості множеня на нуль, множення нуля на число), 781 розв’язати приклади;

№783,788 розв’язати задачі;

№ 793,794 (усно),795,796.

Читання

С.138-139 виразне читання віршів.

Мої навчальні досягнення.С.140-141 виконати завдання.

Я досліджую світ

§85. 86, 87 опрацювати, працювати в робочому зошиті с. 35-38.

Інформатика

Тема: «Як  створити власного виконавця  алгоритму?». Опрацювати відкриття 30, виконати завдання 1на ст. 124.

04 – 08 травня

Українська мова

Ідеї для « письменників» Вправи 239 (скласти і записати продовження казки).

Вправи 241,242,243 (виконати завдання до вправ ) ,с. 95 правило вивчити.

Математика

Повторення вивченого в 2 класі, №800,801,802 (усно);

№804,805,811,812 розв’язати задачі;

№ 803,805,810,813 (обчислити вирази).

Читання

С.139 виразне читання тексту «Ромашка».

Читання дитячої літератури.

Я досліджую світ

§88-89, 90, 91 опрацювати, працювати в робочому зошиті с. 39-41.